Tijd is geld; dat geldt zeker in de wereld van e-commerce! DeeSighn biedt zijn klanten een slim service- en onderhoudscontract aan. Hiermee blijven uw sites en webshops niet alleen in tiptop-conditie: u profiteert van nog veel meer interessante voordelen.

DeeSighn gebruikt kwalitatief hoogwaardige techniek en software om uw internetsite of webwinkel te bouwen. Op het internet zijn technische problemen helaas nooit 100% uit te sluiten. Nieuwe updates kunnen een site onbedoeld lamleggen of de layout verpesten. De connectie met uw bank kan worden verstoord, waardoor klanten niet meer kunnen afrekenen. Dit soort problemen raken uw onderneming direct; hoe langer ze aanhouden des te meer omzet u mis kunt lopen. Ernstige zaak!

DeeSighn Service

Oog voor service

Technische storingen zijn erg vervelend maar gelukkig vaak snel op te lossen. Om de bereikbaarheid van uw site of webshop zo groot mogelijk te houden, biedt DeeSighn u een speciaal service- en onderhoudscontract.

Voor een vast bedrag per maand kunt u altijd terecht bij de serviceafdeling van DeeSighn. Als abonnee profiteert u van uitgebreide contactmogelijkheden. Naast het openbare e-mailadres, zijn we voor cliënten bereikbaar via o.a. Whatsapp en telefoon. DeeSighn garandeert abonnees binnen vier (kantoor)uren een antwoord.

Maximaal bereikbaar

Naast de uitgebreide contactmogelijkheden biedt het servicecontract andere belangrijke voordelen. Uw sites of shops, tot drie stuks, worden door ons geüpdatet en getest. Abonnees krijgen elke maand 30 minuten gratis service, en 10% korting op het uurtarief als een probleem groter blijkt te zijn dan gedacht. Natuurlijk houden we u op de hoogte van ontwikkelingen, en worden grotere ingrepen eerst met u overlegd.

DeeSighn Service

Met het servicecontract is uw website of -shop dus altijd up-to-date en maximaal bereikbaar voor uw klanten. Tijd is geld, en zeker online is een alternatieve webshop pijlsnel gevonden. Met het service- en onderhoudscontract zit DeeSighn er continu bovenop.

Geen rompslomp

DeeSighn kiest voor dit servicemodel omdat de meeste technische issues in de praktijk vlot te verhelpen zijn. Het doorlopend contract dekt veelvoorkomend onderhoudswerk en kleine reparaties. Omdat deze ingrepen niet los gefactureerd worden, bespaart de opzet u ook administratieve rompslomp. Het servicecontract is natuurlijk niet verplicht als u een site door DeeSighn laat bouwen en hosten. Als u technisch onderlegd bent en problemen liever zelf oplost, is dat natuurlijk ook prima.

Service gegarandeerd

Komt u er zelf niet uit? Ook zonder servicecontract is DeeSighn u graag van dienst. U profiteert dan echter niet van de 10% korting, en DeeSighn biedt geen garantie dat we binnen vier uur kunnen reageren. Omdat onze klanten met servicecontract een paar harde garanties krijgen, kán het gebeuren dat cliënten zonder contract iets langer op hulp wachten. In alle gevallen probeert DeeSighn uw problemen natuurlijk zo vlug mogelijk te lossen.

DeeSighn service

Het servicecontract van DeeSighn biedt technische ondersteuning voor maximaal drie sites en/of webshops. Naast de technische kant van het verhaal kan DeeSighn u ook helpen met de inrichting van uw winkel. Op verzoek werken wij uw Enterprise Resource Planning-software bij, verwerken wij nieuwe producten in uw assortiment of helpen we u bij het verzenden van artikelen.

Wilt u weten wat DeeSighn voor uw bedrijf kan betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Hopelijk tot snel!